woensdag 15 april 2020

beetje anders

Lieve bezoekers van mijn website,

zoals jullie vast al gezien hebben is het mij al een hele tijd niet gelukt om een blogje te schrijven. Op een of andere manier schiet het er telkens bij in. Zonde want zo laat ik ook geen foto's van mijn werk zien. Vandaar dat ik besloten heb om weer wat actiever te gaan worden, maar op een iets andere manier. Voortaan geen lange verhalen meer, maar wel foto's van wat ik gemaakt heb.

Natuurlijk lukt het me niet om alle foto's van afgelopen tijd te plaatsen, maar hier een kleine selectie.


Grote kinderlijs op bestelling gemaakt

klein gebreid popje (verkocht)


Knuffelpopje op bestelling gemaakt

Grote kinderlijs op bestelling gemaakt

Narcis bloemenmeisje (ontwerp Mieke Stender) gemaakt als cadeautje
Muisje met klokjesbloem (ontwerp Tintangel) gemaakt als cadeautje


Knuffelpopje gemaakt als cadeautje

Slappe lijs
Knuffelpopje Moppie (20 cm. lang)
Slappe lijs (verkocht)

Binnenkort meer (het wordt ook hoog tijd dat ik wat foto's ga maken ;) )
Liefs Evelyn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je hier een berichtje achter laat!
Liefs Evelyn